Замовляючи натяжну стелю, важливо усвідомлювати, що даний виріб Ви будете бачити протягом як мінімум 10років. За цей час Ви зміните кілька пральних машин і телевізорів, а обрана стеля буде у вас перед очима. Весь цей час її має хтось обслуговувати, гарантійно чи поза гарантією - не так і важливо. До того ж, у 90% випадків натяжна стеля є найбільш ефектною частиною інтер'єру. І ця частина повинна виглядати бездоганно. Висновок із цього вступу очевидний - навіть через багато років Ваша натяжна стеля має викликати лише почуття захоплення і затишку.
Якщо досі лишились охочі заощадити на даній покупці - я здивуюся. Але підемо далі.
Як же правильно замовити НС?
1. Теоретичні знання.
Більшість споживачів замовляють натяжну стелю один раз. Звідки дізнатись, що ось ця компанія робить якісно, а інша - хоч і дешевше, але недолуго?
Багато теоретичних знань можна знайти в Інтернеті та спеціальних виданнях. Однак варто пам'ятати, що більшість фото зазнають глибокої обробки в графічних редакторах, а деякі і взагалі створені «штучно».
2. Знайти компанії у Вашому регіоні.
Здобувши теоретичні знання, слід знайти компанії, що займаються монтажем натяжних стель у Вашому регіоні. Чим більше Ви їх знайдете, тим краще. Відсів буде пізніше.
3. Телефонуємо у декілька компаній.
Перше питання зовсім не про вартість!!!
Питаючи: «Скільки коштує один квадратний метр натяжної стелі?», Ви ризикуєте натрапити на хитру, підготовану завчасно відповідь. Наприклад:
«100 грн.» (Вам не скажуть, що це вартість самого лише полотна, до того ж найдешевшого),
«від 150грн.» (зверніть увагу на слово «від» . Коли вартість стелі перевищить 500грн/м2, не дивуйтеся: Вам не збрехали;)
КОЖЕН виробник продумує можливі напрямки розмови і заздалегідь готує відповіді на найбільш поширені питання. А яке питання задають найчастіше? Правильно! «HOW MUCH?» (Скільки коштує?). Точніший переклад - «Яка вартість?», адже ми платимо за дешеві фрукти не лише на 2грн менше, а й на 1грн більше роздратування від непунктуальності, на 5 грн більше втрачаємо в якості, на 2грн втрачаємо в сервісі і т.д.
Але повернемося до нашої теми. Розумний покупець у першу чергу дивиться на товар. Ну з овочами-фруктами все ясно. А де дивитись натяжні стелі того чи іншого виробника? Насамперед у громадських місцях. «Як це у Вас ще немає зроблених стель у громадських місцях? Недавно на ринку? І через 10років все ще будете на ринку? А на моєму домі будете тренуватися?» Відсів почався. Безперечно, Вам назвуть кілька громадських місць (це теж «прокатано»). Іноді навіть збрешуть (а куди дітися?). Це треба перевірити.
4. Подивитися стелі в офісах, у знайомих, у громадських місцях.
Дехто покаже натяжну стелю у себе в офісі. Гарно. Треба бути повним ідіотом, щоб у своєму офісі не показати бездоганний виріб (іноді створений зовсім не з тих матеріалів, що «для людей»).
Дуже добре подивитись натяжну стелю у своїх знайомих. І розпитати про якість наданих послуг. Рекомендують виробника - чудово. Ні - не поспішайте викреслювати. Просто «відмінусуйте пару балів».
Тепер по громадських місцях. «У цьому ресторані непогано. Хто робив – Вася Пупкін.» Розпитаємо офіціанта чи кого-небудь про стелю. Як обслуговує Вася П. свій витвір? Чи багато з ним клопоту? Чи справді Вася П. його робив? Можливо, ви його брат і мене обманюєте? (і таке буває).
Тепер зазирнемо у магазин навпроти: «Який жах! Хто це робив? Студія Євроремонту?» Викреслюємо, можна навіть нікого не розпитувати.
Так, банька. «ОСЬ ВОНО! Ось моя стеля. Яка глибина відображення! Чудова фактура полотна. Бездоганні тонкі й непомітні шви. Ідеальне прилягання до стіни. Хочу таку ж у своєму домі!» А тепер заспокоїлись. Сюди треба прийти ще раз. Коли буде інше освітлення. А це банька, іншого освітлення не буде. Все одно зайти іншим разом, коли емоцій буде менше. А поки що розпитаємо. «Чи справді це робив Саша Дорогань? І як давно? Пару років тому? Як обслуговування? А чи немає його телефону? Не в курсі? А хто в курсі? Менеджер і буде завтра? Я прийду завтра.»
5. Викликаємо замірників з обраних компаній.
А післязавтра дзвонимо. Саші? Ні. Дзвонимо Саші і Васі Пупкіну (у нього теж начебто непогано). І що запитуємо по телефону? Хто сказав «скільки коштує?»?! Ні, питаємо коли Саша і Вася зможуть подивитись об'єкт (але тільки у різний час!! Виробники ревниві й не люблять одне одного.) І обов'язково уточнюємо, чи безкоштовний виклик замірника. Всяке буває. Якщо виклик щось коштує, поміркуйте, можливо вас хочуть посадити на гачок «першого платежу» (Д. Карнегі).
6. Приймаємо замірників, задаємо різні питання (НЕ про ціну).
Вчасно прийшли обидва. Отже, пунктуальні, не затягнуть терміни роботи. Далі дивіться по поведінці. Акуратно виміряв, задав якісь технічні питання, можливо навіть подзвонив Вашому майстру, попередив про «тонкі місця», порадив колір (пояснив, чому саме цей, а не он той у крапочку). Добре. Піклується аби вийшло красиво. А тепер питання. Ні, не «скільки коштує?». «Чи буде моя стеля така ж гарна, як і зроблена Вами в ресторані / бані ?»
«Ні. Ми вже не працюємо з тими полотнами.», «А де в громадських місцях можна побачити ваші сьогоднішні полотна?» (Повертаємося до пункту №4.) (Цьому виробнику мінус два бали - міг би й раніше попередити.)
«Так. Ваша стеля буде не гірша, ніж у ресторані / бані. Ба навіть краща, адже за ці пару років полотна стали тонші, і шви менш помітні».
7. Останнє питання - ціна.
І лише зараз запитуємо про вартість. Про вартість того комплекту послуг, який Ви бачили у ресторані й бані. З урахуванням монтажу стелі, декоративної вставки, встановлення люстр і гарантії. До речі, якої? А що, якщо з моєї вини? Наскільки дорого? А тепер про терміни. Але терміни монтажу сучасних стель невеликі: зазвичай від 1 до 7 днів.
А тепер найскладніше - вибір. Хоча, якщо Ви акуратно виконали всі описані пункти, то з виробником Ви вже визначилися. Всім серцем сподіваюся, що цей виробник - студія «Марсель».
Від імені команди студії «Марсель» — Мацапей Богдан.